Gwarancja i zwroty

Mój koszyk : 0,00 zł
Biżuteria Srebrna Silver Art - znajdź nas na Facebooku

Gwarancja i zwroty

Gwarancja 100% satysfakcji z zakupu:
W okresie 10 dni od dnia dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Z przyjemnością informujemy, że w salonie internetowym SILVER ART okres ten wynosi aż 60 dni. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku z kompletną jego zawartością (produkt, metka, faktura lub paragon fiskalny itp.), oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania, przeróbek itp. W przypadku braku paragonu fiskalnego Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztu VAT-u.


W przypadku zwrotu towaru w powyższym trybie Kupujący jest obciążony kosztami transportu dostawy i odesłania zamówienia zgodnie z cennikiem danego spedytora. Data wysłania nie może przekroczyć 60 dni od daty doręczenia towaru kupującemu.


Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz podaniu numeru konta na jakie mamy zwrócić pieniądze.
W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.


Gwarancja 24 miesięcy bezpłatnego serwisu:
Gdyby przesłany przez nas produkt w przeciągu 24 miesięcy uszkodził się z przyczyny posiadania wady technicznej (nie na skutek działającej nań zewnętrznej siły) prosimy o odesłanie go spowrotem do naszej firmy, po wcześniejszym kontakcie mailowym. W przypadku uznania reklamacji biżuteria zostanie naprawiona lub też wymieniona na nową.


W przypadku wymiany lub naprawy towaru w powyższym trybie Kupujący nie jest obciążony kosztami transportu (dokonamy zwrotu poniesionych kosztów w związku z wysłaniem do nas reklamowanego produktu).  


Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. Gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, w obecności kuriera lub listonosza prosimy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w trakcie transportu.